Mys på lovet


Jag och mamma hälsade på min kusin och hans familj i Uppsala i söndags.

Jag och hans son Daniel, världens sötaste och aktivaste pojke på 4 år! Han satt aldrig still, haha!

Mmm, sommrig efterrätt!

Mamma, hans fru Nazgul och jag!

Hälsade på farmor idag och började skriva på ett svenskatal jag ska hålla på måndag, det är ett nationellt prov så det är lite nervöst.. Men det känns som att det kommer att ordna sig tillslut. Temat är tecken och signaler. Jag skriver om icke verbal kommunikation och hur ens språkunskaper påverkar detta osv. Lite saker som jag upptäckte under mitt utbytesår i USA. Åker tilbaka om 64 dagar och stannar i över en månad! Can't wait!

J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0