TODAY

Dessa bilder förklarar min dag i ett nötskal!
Först ska jag kämpa mig till Friskis, tur att det ligger rakt över gatan haha!
Sen ska jag till skolan vid 12 för att gå på EN lektion.. Ovärt? Men det är en mattelektion på 50 minuter så det är inte så illa. Sen efter 2 ska jag möta upp Tova så ska vi gå och kolla i lite affärer, har hittat mycket fint när jag har sökt runt på internet och tidningarna från igår gav mig lite inspo så jag hoppas på att kunna hitta en hel del grejer. Det var längesen jag gick på en ordentlig shoppingtur!

Sen fyllde min fina vän Bea 18 år igår så det ska firas med en utgång ikväll! Är så taggad! Men innan jag får njuta av shoppingen och utgången så måste de två första tråkigheterna betas av.. Ska hoppa i mina träningskläder nu och gå till gymmet så man förtjänar några drinkar ikväll!





J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0