Nightynight

Kom precis hem från Tova efter att ha planerat lite till slutet av sommaren, vi funderar nämligen på att dra till Way Out West i Göteborg, 11-13 augusti. Skulle vara askul att åka och ha något att se fram emot efter USA. Hoppas bara att det finns boende kvar, ska ringa imorgon och kolla på några vandrarhem! Men nu är det dags att sova, jobb imorgon!! Ska dock bläddra lite i min nyinköpa Cosmopolitan och kanske kolla på det senaste avsnittet av Hellcats online, Hmmm...

Bild på mig och Moa från när vi var hemma hos mig och drack kaffe, helt otroligt hur mycket jag kan spänna ut min mage om jag bara vill, det ser fan ut som att jag är gravid på riktigt..

Gónatt!
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0