En produktiv timme

Har suttit i skolan i över en timme nu och inte gjort ett skit, haha! Jobbar klockan 5 och kände inte för att åka hem emellan. Försöker planera mitt skolarbete och så nu innan påsklovet för att undvika stressen som normalt uppstår innan lov. Har bara fått 2 pass att jobba på i april som jag tom vill flytta eftersom att de ligger på påsken då jag kommer vara borta.. Brukar jobba minst 2 ggr i veckan. Kan dock vara bra att inte jobba så mycket nu och komma i i fas med skolan istället och satsa mer på det, att inte få lön skulle dock vara riktigt surt.. Men lite fler pass kan jag kanske flirta till mig.. AJA, ointressant!
Satt och tog foton med min datawebb, haha! Kunde inte ens le
eftersom att det skulle se lite lagom dumt ut med tanke på att jag
sitter helt själv och flinar mot datorn.. Så det fick bli en lika konstig dock
seriös bild.
Oversize linne och kofta från BikBik, ring från Pull and Bear.
TAGGAD TJEJ, JADÅ!
Skrev dock klart sista provet för den här veckan vilket känns helt underbart!
Sen kommer mamma hem från Lissabon ikväll så jag slipper komma hem till en
tom lägenhet vilket känns skönt just nu, längtar till att få höra allt om hennes resa också!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0