Garderobsrensning..

..Ska till Dublin på torsdag (-söndag) med 16 personer till, mestadels från min klass. Är så taggad!!
Nu på sportlovet jobbade jag på tisdagen och torsdagen 12-21, BIG mistake att lägga in två pass mitt i veckan. Kunde aldrig riktigt slappna av och njuta av lovet! En massa matteplugg blev det också, skrev provet idag. Gick genom ett helt kapitel under lovet så provet gick rätt så bra. Inte klockrent but what can you do?
Grymt skönt att det är över i alla fall!!

Poängen var att jag ska ta mitt sportlov under Dublinresan istället och njuta till fullo!
Shopping, promenader i staden, fika med vännerna, umgås, festa och så vidare.

Har hört att vädret ska vara bra i mars också, mindre regn än vanligt och så.. Hoppas,hoppas!

SÅ, grejen med garderobrensningen är att jag är åh Så trött på mina gamla plagg som bara ligger där längst in i hörnet och ruttnar.. Så jag bestämde mig för att rensa hela garderoben från det jag inte använder och börja fylla på med en massa nytt från vårens trender.

Detta gör till och med resan till Dublin ännu bättre!


Mitt rum just nu, blä!
Trodde att jag (lilla miss tidsoptimist) skulle hinna bli klar med detta ikväll+skriva CV+plugg..
Men allt tar sin tid! Hinner med allt lite halvt.. Fortsättning följer i morgon my friends!

J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0