IDAG

Hade bara en lektion i skolan idag och satte mig sen på ett café med några vänner och pluggade vidare till kulturprovet som jag har på fredag. Kultur i diktatur, sjukt mycket information att kunna men hur intressant som helst, 
Jag ♥ Kultur!
Här har ni två bilder på vad jag hade på mig idag.


Byxor: Bikbok


Skulle gymma också när jag kom hem men hela gymmet var fullt och alla maskiner upptagna så jag tog en uppfriskande joggingtur ett par varv runt Rålis, hur skönt som helst! Sitter och väntar på att köttfärslimpan ska bli klar nu så man kan få tillbaka lite energi, sen blir det mer plugg! Kul dag va?!

Sen fyller min kompis Clara 19 år idag också, grattisgrattis!! ♥

Jenny.


Kommentarer
Postat av: Fia

svar: lololol men bilden hamnar åt sidan automatiskt!!!! :(



snygg outfit btw, caaat

2011-03-23 @ 20:54:19
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0