Mysmiddag


Lagade tacopaj till middag igår då min kompis Felicia kom över, det var typ första gången jag lagade en riktig middag som inte består av pasta och pesto helt själv! Den blev hur god som helst om jag får säga det själv.. Fick toppbetyg av Felicia också! Sen drog vi ut och dansade vilket var jättekul, dock brände en tjej mig med sin cigg så att min skjorta fick ett litet hål på ryggen.. Så irriterande! Hon ursäktade sig inte heller vilket gjorde allt värre. Men det finns inget att göra åt det nu, ska försöka laga hålet med nål och tråd och lite nagellack senare.

Typiskt mig att haka upp mig på såna här saker, men det är bland det västa jag vet när favoritplagg förstörs Men vi hade jätteroligt ute i alla fall så ett litet hål i skjortan kanske det var värt?

Jen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0