Den som väntar på något gott..

Denna dag började otroligt dåligt med ett hemskt humör och en trött kropp. Jag vet inte var det är med mig nu för tiden men är så himla trött både fysiskt och psykiskt! Dock vände humöret efter franskan då jag och Ylva inte kunde sluta skratta efter våran hemska prestation på franskalektionen. Herregud, ibland börjar jag undra vad jag har gjort under dessa 5 år av franskalektioner?! Menmen, jag kämpar vidare!

Sen blev det lite skönt pluggande på balkongen med kaffe i solen. Måste även säga att jag fick MVG på mitt nationella prov i svenska B! Helt underbart..
Sen åkte jag och pappa för att fixa mitt ID-kort. Väntade i undefär.. 3 timmar för att få ta min bild och dra!
Tydligen är jag 176 cm lång också.. Good to know! Försökte sminka mig snyggt och så för att inte få en lika hemsk bild som i mitt passfoto men jag vette fan om jag lyckades.. Fick till och med ta om bilden för att jag såg så galen ut! Uppspärrade ögon som en uggla och putande läppar som en fisk.. Rawr...



Åt lite sushi i väntan på min tur i kön! Det lös upp min kväll..
Bestämde mig för att jag skulle sova läänge inatt så det här blir det enda inlägget idag..
Bonne nuit! (Se, lite franska kan man allt!!)
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0