ENDAGSFESTIVAL

Min facebookstatus från igår:

"man vet att man inte har sovit tillräckligt när man hittar fjärrkontrollen i handväskan..."

Men det ska inte få stoppa mig från att dra ut ikväll! Fick dock ingen bra sömn nu heller..
Tänkte uppdatera er om dagen men den har inte varit så intressant hittills kom jag på så jag skippar nog det!

Ska dra ut till Rålis nu och dricka öl med lite vänner eftersom att det är en festival där just nu, över dagen.
Ser fram emot att släppa allt tänkande på skolan och bara ha kul!
Imorgon ska jag som sagt till frisören och sen ska jag ha en knytis hemma hos mig med några vänner, can't wait!


Riktigt seriös bild från Dublin i våras.

J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0