GIANT V.S TALL

Hmm, that's the question..
Älskar de första skorna då de är så klumpiga och höga, har fastnat för skor som tar plats!
Dock är jag redan 176 (177?) cm lång så detta skulle göra mig soo tall att jag inte vet om jag vill.
Men jag suktar ändå efter dem och dess stora volym.

De andra skorna är också fina men blir på något sätt en nedgradering av de andra.. Speciellt när man ställer upp dem bredvid varann på detta sätt! Dock skulle dessa 7 centimeters skor inte göra mig lång som ett träd.
7 cm mot 11 låter ändå inte som en sån stor skillnad?

Ack, vilka världsproblem man har..
Det blir till att knata till affären någon dag och prova helt enkelt!
Spänningen består.. // Jen.
(Båda paren är från DinSko).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0