INSPO

Puuh, äntligen har man skrivit klart matteBprovet.. Så otroligt mycket ångest försvann när jag lämnade in papperna och gick ut ur klassrummet. Känns otroligt skönt att ha det överstökat. Har inte bloggat på länge pga den där helvetesmatten.. Sitter just nu med en kaffe på stadsbiblioteket och tänkte chillplugga lite religion innan jag drar till jobbet. 

Ingen rast, ingen ro!
Bild från LookBook.nu

Längtar tills jag kan börja lägga upp egna såna här bilder här och på LookBook, dvs när jag känner att jag har fått koll igen över mitt "pluggliv". Nej, fy vad tråkigt det låter!! Men jag behöver fixa det allra sista nu innan sommaren för att kunna slappna av helt, åh längtar till min Sicilienresa så mycket att det inte ens går att beskriva!!
J.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

omg those..shoes.. ;w;

2011-05-17 @ 21:34:31
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0