MY TELEPHONE

Hard work, work.. Jag jobbade ju igår efter ett fyra timmar långt matteprov och nu ska jag jobba ikväll igen. Men sen ska jag inte jobba fören på måndag, skönt med en paus! Att bero på paus. Börjar känna att jag verkligen behöver en sådan nu från skolan och allt det som skolan innerbär.
Vad skulle man göra utan sitt sommarlov?

Gissa vad jag jobbar med? Ledtråd? Det innerhåller en jävla massa telefoner..
OCH en jävla massa prat.

Ska börja skriva på mina idrottsuppgifter nu som jag satsar på att vara klar med innan solen gått ner! Ska ta mig genom dem en och en här på mitt favoritpluggställe (om man nu kan ha ett sådant?)..
..Stadsbiblioteket.
Unnar mig själv lite bloggskrivande mellan uppgifterna, ttyl.
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0