The Hangover 2

Igår spenderade jag en välbehövd kväll med mina två fina vänner Emelie och Fia.
Vi såg "The Hangover 2". Sjukt spårad film! Kan inte säga att jag asgarvade genom hela som jag gjort med ettan men fortfarande var den bra. En film kan hjälpa mer än man tror med att få tankarna på annat.

Sen i kön till att köpa popcorn såg vi Nemo från Kungarna av Tylösand, hahah!!
Fyfan asså, kul att stå där och säkert få kommentarer av små fjortisbrudar hela dagarna... Rätt åt honom?
I don't know, men Fia och Emelie försökte få mig att säga "jag har sett din snopp" till honom eftersom att han har varit all nude på TV ett X antal gånger vid det här laget, haha! But I didn't...

Sjukt program.. Wannabe Jersey Shore!
Men det var en jättelyckad kväll i alla fall och som sagt, precis vad jag behövde.
Puss.

J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0