Thanksgiving!


Hej.
Ledsen för seg uppdatering men jag har haft fullt upp hela veckan!
Här kommer i alla fall lite bilder från thanksgiving som firades hos min värdmammas bror med 30-40pers där!


Bakar pumpapaj. (Sage och Kelsey, kusiner.)

Killian fick tillslut sin hjort(gross!) men jag vågade inte komma närmre
än såhär. Lite för ovan vid att se... Döda, blodiga djur?...

Mmmm, turkey! Kanske inte sen smaskigaste bilden menmen!
Goare än kyckling i alla fall. Hihi!

Syster med sin kusin vitamin Grace till höger. En sjukt underbar och
härlig person!

Lite folk sittandes i sofforna innan resten rullade in.

FOODISH!

MhMH!

Efterrätterna!


Det blev intensiva Twistermatcher med 6 man på plan,
galna sällskapsspel och sjukt mycket skratt.
Måste säga att jag har fallit för traditionen,
I♥Thanksgiving!

J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0