colour

Anton kom över och färgade mitt hår och här är resultatet:




Före&efter.
Blev ingen överdrivet stor skillnad men jag är jättenöjd.
Men det är mer skillnad i verkligheten än det man ser på bilden och han tog bort nyansskillnaderna i mitt hår.
(det var ljusblont högst upp, sen mörkbrunt och mellanbrunt i topparna, inte snyggt!)
Så det är fixat och jag är jättetacksam att han hjälpte mig, annars vet jag inte hur det hade gått!!

Men det var jätteroligt, vi tittade på en massa gamla bilder och filmklipp och vi skrattade som idioter!
Haha, men nu ska han till EMMABODA, avundsjuk? JA!

Hoppas att det blir lyckat!
Men nu ska jag upp och titta på Desperate hw och käka pankisar och vindruvor!

TJAO!
JeyKeyEy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0