färgning och vaxning på g!

Sen åkte jag och Anton till stan där vi gick runt på Monki och Weekday och suktade efter alla snygga kläder på reorna.
75%'s rea, shoppashoppashoppa!
Men det ska jag låta bli, innan USA i alla fall. Det kommer bli tillräckligt svårt att få igen den där väskan.. Grr..

Men vax köpte jag till benen på H&M, extrapris, 59 kronor!


Den är för känslig hud så jag antar att den är bra!


Denna ska jag använda för underarmarna men den funkar också för bikinilinjen.
39 kronor.



Sen i morgon kommer Anton över och hjälper mig att färga mitt hår.
Tror att det kommer att bli jättebra, kommer inte att bli så blond som på bilden men kanske askblond.

Vi köpte en annan färg först och eftersom att jag köpte helt fel färg förra gången så plomberade jag den här och sen när vi väntade på tbanan upptäkte vi att den jag köpt inte alls var så bra.
Så vi sprang tillbaka på de 7 minuterna vi hade på oss innan tbanan kom och bytte till denna.

SÅ PLOMBERA ALLTID! Så värt!

Men nu ska det vaxas innan jag drar ut,
skriver om hur vaxen var sen.
J.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Varsågod :)) Och tack för din snälla kommentar tillbaka :D

2009-07-27 @ 20:16:51
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0