panikattack

Idag var Julia också och jobbade så jag fick lite sällskap, helt underbart!
En ny kampanj med nya och jobbiga kunder gjorde att det inte gick allt för bra som igår.

Igår tjänade jag 700 spänn på 2,45 timmar! Helt sjukt..
Så bra gick det inte idag men jag hade det roligare än någonsin under dessa 2 veckor at work.

Så mycket namn och konstiga människor man träffar på. Svetlana, tjejer som inte använder underkläder, killar som tar hem trosor utan att ha någon att ge dem till.
Det är en skum värld vi lever i.. Haha!

Så ounderhållande som detta jobb är så fick Julia lust att spela det där spelet som finns på spelautomater med en kula som man ska hålla uppe, ni vet?...
I alla fall så breder det ut sig över hela skärmen så hon kan inte se vem hon ska fråga efter eller göra sitt jobb.
Hon måste ju fråga efter namnet och prata med manuset hon ska titta på och allt försvann bakom spelet.

Hon får panik och dampar loss på "escape-knappen" som en annan idiot och jag skriker av skratt åt min kund som måste ha trott att jag var en psykisk störd busringare.
Fyfan vad kul det var! 
Julias förskräckta min! Jag la på i kundens öra och kunde inte sluta skratta för resten av passet...

Vi SUGER Julia! De förlorar bara pengar på oss... Hahah!
Vi två tillsammans kan aldrig bli annat än katastrof och blint stirrande ögon...
Loveyou!
J.



 

Remember the time?

Kommentarer
Postat av: Julia

älskling! Nu blir jag ju nästan tårögd, vafan jenny, varför ska du åka bort i ett helt jävla år?! det här är inte okej. Jag kommer sakna dig megamycket!

Jag är, tro det eller ej, så otroligt glad för att jag började i östra och för att jag tog modet till mig att börja i kungsten. Jag hade aldrig klarat mitt första gymnasieår utan dig!

<3

2009-07-08 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0