fridays

Bild på bild, lite dålig kvalité.
Men absolut bättre än ingen bild alls, jag tycker tom att den är lite charmig.


 
Friday's var jättetrevligt. Bara det att jag har varit förkyld ett tag så det rann i mina ögon konstant hela dagen så jag såg helt söndergråten ut mot kvällen.
Så det var lite jobbigt och jag gick hem efter restaurangen när de andra gick på promenad.
Behövde vila upp mig..

Jag sa hejdå till alla och en tjej, Therese, sa att hon skulle vara borta hela sommaren och att vi kanske inte skulle ses igen innan jag åker till USA.
Då blev plötsligt de tårarna som innan bara berodde på förkylningen äkta.
Tanken skrämde mig verkligen.
Men jag ska träffa henne igen och alla andra som var med i går innan jag åker, det har jag bestämt.
Hur jobbigt det än är att säga hejdå och veta att man inte kommer att ses på ett år så är det bättre än att säga hejdå utan att veta att det var det sista.

Jag tror att jag tillslut har börjat förstå vad jag har gett mig in på.
Jag har aldrig gråtit innan för min resa till USA och faktumet att jag inte kommer att träffa alla på ett år, inte förrän i går.
Så konstigt det är.

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0