FAshion against aids

H&M har återigen låtit kändisar designa en egen tröja som ska säljas i deras butiker.
FASHION AGAINST AIDS!
Tröjorna kostar mellan 100-200 kronor,
Katy Perry har dock gjort en body till tjejer!

          Min personliga favorit-tee från kollektionen,


Självklart ska jag gilla den dyraste!
Den här tröjan är den enda som kostar över 150 kronor, typiskt mig..

Men det är ändå bra priser och ett riktigt bra budskap.

Alla kändisar som har designat:
Dita Von Teese, Katy Perry, Róisín Murphy, Estelle, Cyndi Lauper, N.E.R.D, Robyn, Yoko Ono, Yelle, Moby, Katharine Hamnett, Dangerous Muse och Tokio Hotel

Kolla in dem här!

J.

Kommentarer
Postat av: Frida

GUD VILKEN FIN!

2009-05-30 @ 19:32:47
Postat av: Fia

Den provade jag igår, den var mycket fulare i verkligeheten :(

2009-05-31 @ 01:12:25
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: Josefine

älskar det!

jättesnygg!

2009-06-01 @ 19:21:55
Postat av: Anonym

sant, mycket snyggare på bild.. tyvärr!

2009-06-02 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0