writing on my b

Hej!
Hade nyss lunch och blev retad som vanligt av killarna..  Jag säger bara äppelkärna i min mjölkkartong..
Efter lunchen skulle jag gå till datalabbet och skiva här på bloggen.
Jag skulle först gå till toaletten och gick in i Killian på vägen dit.
Jag sa " you crushed my boob "! (Mamma, pappa, släkt, det är OK att prata så här, don't be worried! (x Vi har en sån skämt-relation )
Sen sa han något och, are you going to write on your boob now? OOH, I MEAN BLOG! (Han råkade säga fel, ej med flit)
Hahah, okej jag tyckte det var askul, man kanske behövde vara där men det var kul i alla fall... Haha!

Anyway, det här är det sista inlägget jag gör innan jag åker till Chicago.
Kommer hem igen på söndag och efter den helgen ska min uppdatering på bloggen bli bättre och jag planerar på att skaffa en ny design som min käre bästis Fia ska fixa.
Måste komma fram med några bilder bara.. Någon som har ideer om var som skulle passa?

Sen ska en svensk kille åka bil med min grupp till Chicago och en annan svensk tjej ska också med!
JAG KOMMER Få PRATA SVENSKA FOR REAL! ANSIKTE MOT ANSIKTE MED NåGON!

I'm so excited!

Love.
J.


Chicago.


Kommentarer
Postat av: FIA

JAPPP! Jag har köpt webcam och mick och allt så jag är READY FOR SKYPE!! <3<3<3

2009-10-21 @ 18:48:37
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: Anna är i USA 09/10

Nu blev vi ju tom 4 stycken svenskar! ;-)

2009-10-23 @ 02:03:28
URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0