My American Christmas~



Julaftonsmorgonen.
Klapparna under granen och julstämningen på topp!
Den riktiga julen firar dem på juldagen men först firade vi med endast familjen och sen
åkte vi till Janet's föräldrar för att fira med hela feta släkten.

Jag gav Killian en toarulle i kartongen med en lapp i rullen som sa
"The Hangover when my credit card wants to work".
Kunde inte köpa den innan julen för att mitt kort accepterades inte...

Mina och Kelseys julklappar.

Min klapp till Jeff and Janet.
En korg full med godsaker från IKEA.
Fanns en vid Mall Of America!

Close up.

Frulle bestående av French Toast&Pancakes.

B-b-b-bacon!

Sötnos va?!

Rock Band med släkten, Christmas day..Day.

Brother and sister.


Vid middagen, Killian says Wierdooo...

Granen fullpackad med presenter.

50 pers, alla inte i bild ofc.

Lucy LUU fick en liten present också som jag och Killian tvingade på henne.. Hehe...

Men i en sammanfattning så var denna jul väldigt rolig med sång, skratt och prat.. Hoho.
Jag blev också svingad fram och tillbaka och kastad på en soffa. Som alla i släkten har gjort minst en gång.
Som man gjorde när man var liten när någon tog ens fötter och en annan ens armar så blir man svingad!
Hahah, kul i alla fall.
En helt galen Amerikansk jul.
Loved it!
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0