Back in Melrose!

Kändes riktigt sorgligt att lämna fyllan (Felicia) igen efter över 7 månader utan varann, men vi ses igen om typ 3 månader!
Det blev bara så fort en vardag att ha henne brevid mig varje dag och nu är hon i södern och jag i norr igen..
Men jag hade det så underbart, tack igen för att jag fick komma!!
3 flighter senare och jag var tillbaka i Melrose!
Vi hade en till Lipsyncs performance med single ladies samma dag, lite trött var jag men det var superkul!
Det var för alla föräldrar och andra som ville komma!
Gick hur bra som helst!
Det är en så stor grej att det tom var nämnt på radio!
Igår och idag fick jag så galet många komplimanger på mitt hår och min solbränna!
Folk är så gulliga! Runt 30 pers har gett mig komplimanger bara idag!
Så snälla så!
Men nu ska jag ut och springa med Esther och sen ska vi till en middag i skolan för alla atleter!
Bilder från kryssningen kommer också upp snart!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0