GRATTISGRATTISGRATTIS

Okej, jag har väntat med att lägga in detta inlägg för att jag ville inte ha 2 "grattis-inlägg" i rad men nu får det bli så i alla fall!
Bättre sent än aldrig!

Min förebild, (en av dem i alla fall, haha).
Han som förstår mig och vet vem jag är och har stått ut med mig i över 17 år nu.
Han som alltid finns där.

Den otroligt duktiga gitarristen, min bror, JOACHIM!
GRATTIS JOACHIM!!! 20 år!!!
Shiiiiit, vad tiden går fort!
Var det inte nyss som vi åkte in till vällingby och handlade godis med mamma och pappa och sprang in på stor och liten och handlade leksaker och pokémonkort och sen byggde en borg av soffan i vardagsrummet med alla kuddar som väggar och tak?
Då vi satt där, inkrypna i soffan och smaskade i oss en massa godis!

Nej, nu är du gammal! 

Hoppas att du hade en grym födelsedag i alla fall! 26 februari!


 Brother and sis



/Your little sis,
Jen♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

JAG DÅ?!?!??! Har faktiskt också fyllt år....

2010-03-06 @ 16:51:45
URL: http://feliciakasselback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0