Stockholm i mitt hjärta!

TJAO!
Alright, jag har nu bestämt mig om vad mitt första tal i min speech-klass kommer att handla om..
STOCKHOLM!
Min lärare gillade iden och allt så det är super!

Men jag skulle inte säga nej till lite hjälp..
Det skulle vara supergulligt om ni som läser kunde skriva en eller fler sevärdiga saker i Stockholm!
Någonting coolt, speciellt, fint eller whatever som jag kan visa för amerikanerna!

Typ som Gröna lund, Gamla stan, Globen mm...
Vad har Stockholm att erbjuda?! 

Skrivskrivskriv!



J.


Kommentarer
Postat av: Fia

mig?



nej skoja hahaha, men Kunsträdgården på somrarna asså ;D rawr det är hett

2010-03-11 @ 22:32:31
URL: http://statusfoe.blogg.se/
Postat av: maria

skansekn, gröna lund, shopping, museum, överklasslivet på stureplan, mysiga cafeer, gamla stan,

2010-03-13 @ 00:58:25
Postat av: Annabanana

Nr1. Populäraste turistmålet är alltid Vasamuseet. Oavsett om vi är trötta på det eller inte;) Nr2. Att prommenera längs vattnet är ju alltid underbart:D Nr3. Åka båt i skärgården eller bara i Sthlm:)

Puss på dig!

2010-03-14 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0