BYEBYE KELSEY*2

Suuuuuck, mina halsmandlar svullnade upp redan i förrigår och nu är de ett snäpp värre. Hoppas att jag inte får "kissing tonsils" som förra året i USA då mina halsmandlar blev så stora att det nuddade, pussade, varandra!
Uschuschusch.... Tänkte i alla fall posta den sista bilden som togs på mig och mina favourite Kelsey's innan de gick genom säkerhetskontrollen och vidare till Australien i tisdags.
De är i Sydney just nu, and I already miss them both..


It's not a goodbye, it's a see you later!

Älskar att jag ser ut som att jag är on drugs på bilden, ni ska bara veta hur mycket concealer jag smetade på för att inte se helt totally störd ut... Har inte fått mycket sömn den senaste veckan för att jag har velat göra saker hela tiden då jag inte har mycket tid kvar här. Late night talks till klockan 4 på morgonen är ett exempel..

But as far as we know, you only have one life so use it well.
j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0