MY DARLINGS

Shoesshoesshoes... Jag har adopterat tre barn till min skosamling. Jag hittade en massa fina saker i Mall of America, allt för mycket för att visa i ett enda inlägg så jag tänkte börja med det viktigaste,
the shoes...
Svårt att få bra bilder som ger färgerna rättvisa men jag gjorde mitt bästa!



Mina älsklingar från Forever21.

Mina retro klackar från payless shoe source.


Ytterligare ett par klackar från payless!

Av någon konstig anledning hittar jag alltid skor som passar mig perfekt i USA.
Jag har breda fötter vilket gör det svårt för mig att hitta passande klackar, men
här verkar jag alltid ha tur med det! Bra för min skosamling, mindre bra för plånboken...
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0