One week left,

The beach was fun...
...dock är detsorgligt att tänka att jag bara har en vecka kvar att spendera i USA innan jag åker hem igen.
Lämnar landet på söndag om en vecka klockan 10:15. Jag som var så oroligt att jag skulle vara
uttråkad om jag skulle vara här i fem veckor. Nu är jag bara så otroligt glad att jag inte bestämde
mig för att bara stanna i fyra. Så jävla glad. Jag har haft så himla roligt under dessa 4 veckor och
jag vill inte att det ska ta slut, jag vill bo här igen! Men jag vet att de vännerna som jag har här
borta som jag verkligen gillar är äkta vänner som jag definitivt kommer att träffa igen. Så det är
inte ett "hejdå" det är ett "vi ses". Det känns fortfarande overkligt att åka hem but hey, I'll be back.
At least I know that I have my amazing german friend on the same continent,
only one Ryanair flight away ♥ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0