VINYL

Juste ja, glömde att visa er mina nya vinylskivfodral. Eller mina enda vinylskivfodral haha! Jag köpte dem för att jag älskar utséendet. Jag ska sätta upp dem på en vägg, i rad som på bilden, hemma hos pappa i mitt nya rum. Tror att det kommer se jättebra ut på en ljusbeige vägg. Unikt.
Den första är bara roligt eftesom att jag var "the foreigner" förra året i usa så jag kan relatera lite till rädslan i bilden som hon visar. Sen gillar jag hur retro den ser ut. Den andra älskar jag pga hennes ansikte och hår, jag älskar den gamla stilen. Samma sak med den sista, det är stilen och kläderna som jag drogs till. Tycker att de ser ascoola ut tillsammans och tror att det kan bli snyggt på en vägg. Har så många idéer för hur jag ska inreda mitt nya rum, and this is a part of it.
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0