FÖRALLTID TJUGOETT

Klickar mig runt på Forever21's hemsida.
Herregud, vad mycket fina plagg de har att erbjuda, not to mention the shoes.
När jag vill få lite inspiration brukar jag gå in på deras "shop by outfit" och se hur de har valt att sätta ihop sina outfits. Det är lätt att hitta nya sätt att använda sina gamla plagg eller krydda till dem lite genom att lägga till detaljer som de visar här. Det finns så mycket att fixa och dona med, älskar deras idéer.
Inspo on a high level, här är några av mina favoriter..
Hope you love them as much as I do,
/Jen.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack så mycket! Kul att man kan inspirera ;-)



Mycket fina grejer!

2011-07-31 @ 10:50:13
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0