HOLY RANDOMNESS

Today ended up being a great day.
Jag satt hemma ensam ett tag och bara chillade tills Emily och Stefan kom över. Vi hade ingen aning om vad vi skulle hitta på! Vi började bara snacka en massa och sen skulle vi laga en angel food cake vilket är en slags... Tårta, ish.. Gott i alla fall! Så vi mixar ihop allt och drar igång ugnen men plötsligt så börjar hela köket luka gas.. Tror fan att det är något fel på den där jävla ugnen alltså, tycker att det är sjukt läskigt när det börjar lukta gas. Var rädd att hela huset skulle explodera, haha!
Sen skulle vi baka brownies men utan att använda ugnen. Helt passande hade Stefan sätt ett recept på internet innan där man kan göra brownies i micron, so we did. Trodde aldrig att det skulle funka but let me tell ya, it was gooooood. Seriöst, det blev lyckat! Ska visa bilder och lägga upp receptet när Stefan skickat dem, it was epic.  Vi lekte runt i köket och pratade på och sen drog vi till mitt rum där Stefan hittade gunghästen as you can see...
Haha, we are who we are..

Önskar att jag kunde lägga upp videon vi spelade in här! Ska försöka lista ut how to... Hmmm...
En sån skön dag/kväll, precis vad jag behövde!
Love you Em and Stef, spending time with you guys is always a blast ♥ Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0