Wednesday until thursday

I onsdags var jag med Katharina, vi möttes upp vid köpcentret men innan vi hann gå in frågade hon mig om jag ville shoppa eller åka ring med hennes värdfamilj med deras båt, valet var självklart. Shoppa i all ära men det kan man göra när som så vi åkte hem till henne, bytte om till bikinis och drog ut till vattnet!
Katharina i deras båt.
Hennes världsystrar när de åker ring, eller tube som de säger over here!
Trempelau som staden heter där hon bor.
Lite lagom turistig bild!
Tåget som går där lite då och då. Älskar den vyn, vattnet och tåget. So pretty!
Hahahah, vi var bara tvugna att stanna till och ta bilder på renen, som riktiga turister!! Can you see it?

Efter att ha åkt ring, solat och badat ett tag så åkte vi hem till henne och år hemlagade vårullar (helt stört gott...) och sen satt vi nere i hennes rum och snackade en massa. Hon hade 6 paket Mac'n'Cheese som hon skulle ta med sig hem haha, fett smart egentligen eftersom att vi inte har det här hemma! (och hon har det inte hemma i Tyskland). Jag äääälskar Mac'n'Cheese så jag ska lätt göra det med, ta med en massa hem dvs. Sen bjöd henne värdföräldrar oss på öl nere i ett hotell (gröna skylten på bilden av staden) vilket var jättetrevligt. Det var mörkt ute och man satt på en terass och tittade ut över vattnet och tågen som åkte förbi lite då och då, så mysigt. Vi drack 2 olika sortest öl och den första hette typ "the spotted cow" och säljs tydligen bara i Wisconsin så det var kul att få prova på den! Är inte riktigt en ölälskare men det här var så gott och perfekt! Sen på morgonen åt vi en breakfast sandwich med omelett och bacon på. Asså matorgasm på den... Helt sjukt... Haha, men sen drog jag hem efter att vi tagit bilderna som syns ovan från staden och så. Men det var jättekul att hänga med henne i alla fall. 2 lyckade dagar helt enkelt!
J.

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

hittat de än då? :P

2011-07-23 @ 12:40:44
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0