Coffee=Success

Just nu hittar man mig i Folkan, skolcafét. Suprise suprise... Kämpar vidare med min uppsats om Charles de Gaulle och majrevolten. Riktigt intressant faktisk men jobbigt att få med allt på endast 2 A4. Eller allt man vill ha med. Jag och Linnéa, min ultimata pluggvän och jag sitter här. Dagen efter insparken, dagen efter vindrickande, 2 timmar innan skolan börjar för att skiva klart utkastet till våra uppsatser. That's what I call dedication folks. And Stefan if you are reading this, you should be proud of me for doing this instead of procrastinating as I usually do! I sure am... (; Nej, nu ska jag och min kaffetermos kämpa vidare genom studierna,
puss.
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0