IT'S ON

Kom på mig själv sittandes och ta en massa fula bilder på mig själv på min Mac, varför? Jo för att jag har en byrå fullproppad med en massa skit och en orensad garderob som väntar på att bli omhändertagen. Det är då jag tar tid till att göra precis allt annat än att just städa. Undermedvetet till och med. Är det bara jag som håller på så? Men nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv och få det gjort. Byrån först. It's on bitch, you are going down..






Japp... Det är definitivt dags att ta tag i städningen och få något gjort.

 

(och nej, den ofina knuten på huvudet är inget fashion statement, inte heller adidasmjukiströjan som jag bara råkade bli kär i en dag på killarnas avdelning på Stadium.

Det är ett statement som säger att en slarvig "lilla my"- knut mitt på skallen och softa träningskläder är otroligt bekvämt efter en hård dag i skolan. You should all try it!)

 

xoxo,
J.

 



Kommentarer
Postat av: Fia

jag tycker du är sjukt sexig

2011-09-19 @ 21:01:05
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0