Just go with it

I söndags gick jag på loppis med några sköna tjejer från klassen. 2 km loppis i Aspudden, jättemysigt ställe!! Hittade faktiskt en hel del fint! Två koftor, en t-shirt och en halskedja. Är fortfarande lite lätt skeptisk mot second hand grejer bara för att det inte är "nytt och fräscht" men samtidigt är det ju som nytt efter en omgång med tvättmaskinen. Det jag köpte var fina och välbehållna grejer också och det som var lite nice med det här var att man faktiskt kunde se personen som hade använt det. Det var liksom privatpersoner som stod och sålde sina kläder. Har tom på mig ett plagg jag handlade idag! Ska fota allt och lägga upp, I promise. Sen på kvällen såg jag filmen "Just go with it" med pappa. Lite för seg film dock för man visste precis hur den skulle sluta efter 10 min så vi blev för trötta och såg inte ens klart den haha. Men innan dess kollade jag på lite serier som är relativt nya som jag kan rekomendera, på favoritkanalen MTV, dramadramadrama.. ♥


My life as Liz, season 2. Reality, skön tjej med sarkastisk humor, utspelas i  New York City.
Awkward. Klockren high school serie om en tjej som försöker passa in i mängden, annorlunda och rolig!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0