PREMIERE ISSUE

Fick en glad överraskning när jag knappade mig in på BikBoks hemsida, de har börjat skriva en egen tidning!! Gick en snabbis i butiken innan jobbet igår och roffade åt mig ett exemplar medan jag beundrade plaggen. Det är ta 3 betala för 2 i hela butiken så idag ska jag åter igen in i butiken och inte komma ut igen fören jag har 3 plagg i min ägo. Tidningen är fullproppad med snygga plagg, höstens trender, BikBoks skolansering, en intervju med gästdesignern Whitney Port, inspirerande bilder, sminkningsstips mm. Även en komplett guide till New York är inkluderad! Tveka inte att ta ett ex om ni går förbi, just saying..











Den vita långa skjortan och den stickade tröjan på sista sidan är välkomna in i min
garderob, förhoppningsvis flyttar de in redan idag.

Läs hela onlinetidningen här!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0