Produktiviblahblahblah

Hmmm, nej dagens produktivitet har varit relativt låg. Nej, skippa relativt. Bara l-å-g. Men såna dagar är okej att ha. Men nu ska jag efter att ha druckit upp min energikick (aka, kaffe) börja packa min, eller rättare sagt mina, väskor. Yes det är dags att flytta tillbaka till Kungsholmen efter 4 veckor i sumpan. Lite excited. Dock även sorgligt då jag idag får säga hejdå till Sumpan då vi flyttar från blåa linjen för gott om 3 veckor. Det var mysigt så länge det varade. Sundbybergs centrum, underskattad är vad du är.
J.

Kommentarer
Postat av: Nadja

jomenvisst är det de skorna =) assköna är de

2011-09-19 @ 16:30:46
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0