GAME SHOW

Kom precis hem från en inspelning av en ny "game show" som ska gå i Tv4. Jag var i publiken eftersom att Fia fått gratisbiljetter från statist.se som hon är medlem i. Det var faktiskt riktigt roligt att få se hur det går till på riktigt och programmet var faktiskt väldigt bra och spännande! Kan avslöja att det handlar om nerver, frågor och pengar men på ett nytt sätt, inte samma gamla tråkiga jeopardy eller vem vill bli miljonär! Sen fick vi stanna kvar för att spela in scener då vi ska se intresserade ut och stirra på scenen under 10 min haha kände mig så korkad... Får inte säga mycket mer om det men säger definitivt till vilket det är när det dyker upp i Tvrutan, tror det är någon gång i oktober!


Körde på en enkel stickad tröja idag och jeans med accessoarer för att piffa upp det lite, älskar mina kors-örhängen som jag fått av min käraste vän Stefan. ♥

Nej, nu är det dags att krypa ner under täcket och njuta av avsnitt nummer 2 av Pretty Little Liars.
Love, J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0