Nummer 2.

Nu är söndagen snart slut, men inte riktigt än ändå!
Jag har precis sett första avsnittet av "Söndagsparty med Filip och Fredrik" direktsänt från New York.
Jonas Gardell och Marilyn Manson var där och gästade. Till en början satt Jonas på andra sidan soffan av Marilyn men i slutet satt de precis brevid varann. Man såg hur Jonas flyttade sig steg för steg och tillslut pratade det mycket med varanda, riktigt gulliga var de.

Jag tyckte att det var kul att få se Marilyn på riktigt i ett "normalt" beteende. Även om han höll en drink i sin hand så var han helt annorlunda än vad jag trott att han skulle vara just där på TV.
Jag tycker att han är väldigt  intressant som person, verkligen.  

Här kommer också en bild på honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0