Premiär!

Äntligen skriver jag mitt första inlägg på min blogg!
Min käre vän Fia har hjälpt mig med designen, önskar bara att jag hade kollat mer på vad hon gjorde så jag kan lära mig hur det fungerar. Det får bli nästa gång!
Just nu är jag hemma hos henne och hjälper henne med sitt kollage till skolan. En pluggsöndag blir det idag men nog om sånt tråk!

Igår var jag och handlade med Felicia. Jag hittade en jättesöt kjol och en bikinitopp.
På vägen hem i tunnelbanan satte sig Magnus Betnér i fyrsätet bakom oss med mörka solglasögon på.
Känns ändå konstigt när man ser tv-kändisar på tunnelbanan. Klockrenaste var ändå när kungen var på tunnelbanan och ingen trodde att det var han.

Men nu ska jag återgå till att hjälpa Fia med sitt kollage, kanske lägger upp en bild på det sen!

Love, Jenny.



Fia fick vara modell och visar upp mitt hårband från monki, 40 kronor.



Kjolen från Gina Tricot, Elle skirt Strawberry ice. 199:-




Bikinitopp från H&M, 149 :-

Kommentarer
Postat av: Fia

FAN VAD NAJS!

Snygg tjej ;D

2009-04-19 @ 19:29:29
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0