Tisdag.

Idag efter skolan gick jag till Kungsholmens gymnasium för att se "skolfejden" som är mellan Östra Real, Norra Real, Södra Latin och Kungsholmen. Förra gången vann Södra men den här gången hamnade de 2a. Östra vann den här gången. Aulan var fylld med skol-anda. Man fick lära sig mycket eftersom att de debatterade om intressanta ämnen men många dåliga argument kom också fram som möttes av en buande publik.
Kul var det i alla fall. Sen åkte jag hem med min vän Anton och skrattade hela vägen hem som man alltid gör med honom.

Igår var jag ju på Debaser i Slussen och konserten var hur bra som helst!
Är alltid lika stolt över min bror.

Nu ska jag läsa lite ur en bok till Svenskan och sen titta på Ugly Betty och Desperate Houswifes på  5an.


Jenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0