f*cking fierce, 11 år, sista tjejmiddagen innan jag drar

Halv 4 på morgonen och jag glor framför datan och skriver på min blogg...?
Nu har brudarna dragit efter en lyckad kväll med så mycket skratt att jag vet inte vad..!
Jag fick massa roliga och fyndiga presenter och så.
Sen efter middagen hade jag en överraskning till dem, det var en gammal video som pappa hittat med oss 3 och en gammal kompis.
Vi spelar upp 3 korta teatrar och skriker och flamsar runt. Men vi har en riktig handling och så. Hur orkade man?
Vi vad så himla skumma, man skrattade varannan sekund!
När man var liten hade man liksom Inga gränser what so ever!

Men det var riktigt roligt i alla fall och sista middagen innan jag åker vilket är om 6 dagar nu!!
CRAZY!




Brevpapper så jag kan skriva hem till mina darlings från USA.


Hahaha, humor!
Tycker ni inte att jag ska ha den här på min skåpsnyckel på mitt High School i USA?


Att ha till skolstarten?



Vet inte vad jag ska ha dessa till men något kan man väll hitta på, haha!
Sen fick jag också ett vykort och en kylskåpsmagnet på kungafamiljen.
Kortet ska jag tydligen ha på väggen i mitt rum och magneten på kylskåpet i amerikanarnas hus!
Undrar vad de kommer att tycka om det?




Från mammorna som Agneta hade rimmat ihop,
så sjukt gulligt!





Passande nog fick jag en liten sköldpadda med en bild på mig från 6års.
Herregud, undra om jag hade trott det om någon sa till mig då att om 11 år kommer du att
flytta till USA och bo där under ett år.
Tror inte det!

J.












Kommentarer
Postat av: Fia

<33333333<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3

orkar inte säga hejdå imorgon, kommer gråta :(

2009-08-05 @ 12:33:40
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0