idag

IDAG HAR JAG;
Lärt mig köra en riktig fyrhjuling, åkt fyrhjuling bakom Killian ute i skogen och till och med vandrat runt i ett majsfält!
och gått runt i gamla lador, Killian visade mig var de brukar köra paintboll och så.
Det var väldigt kul att kolla runt på allt.
Vi kommer bra överens och så så det är jätteroligt!

Sen efter middagen plockade han fram en massa grejer.
Chips, granoa bar, marsmallows mm.
Eftersom att vi fick en speciell squashmiddag som han inte gillade så mkt (x
Jag frågade hur många marsmallows han kunde proppa in i munnen så han började proppa in dem i munnen och jag fotade innan han spottade ut dem av syrebrist.. haha!
Ska lägga upp bilderna så snart som möjligt så ni får se honom och resten av familjen.

Byebye,
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0