toalettpapper, förklaring

Hello!
Okej, det är många som har frågat om den här "toalettpappersgrejen".

Killian (min värdbror) blev utsatt för toalettpappersgrejen för någon månad sen.
Det är en grej som ungdomarna gör för att jävlas med varann och alla ger igen så det tar aldrig slut.
Alla vet vad som kommer att hända när ett gäng ungdomar kommer ut från Walmart med en massa toapapper.

Det var en gubbe som gick förbi oss när vi bar det och sa
"just don't do my house, hahah!"

Det är en vanlig grej här och det är alltid barnet som får städa upp allt.
Men ingen gör någonting på de hus där det inte bor någon som gjort det till någon annan innan liksom.

Det enda jag hört från killen som vi gjorde det på var ett sms till Killian som han fick morgonen efter där det stod,
"you fuckers."

That's it!
Men det kommer aldrig några polisanmälningar eller så, det är bara en kul grej liksom.
I alla fall när man gör det hos någon annan..

J.

Kommentarer
Postat av: Frida Wallman

Varför slutar vi busa med åldern i Sverige?

2009-09-02 @ 14:00:27
Postat av: jenny

jag vet inte.. trakigt ar det i alla fall!

men vi far andra pa det frida!

jag ska vara omogen hela mitt liv, tom som pensionar!

2009-09-04 @ 19:28:50
URL: http://jennyke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0