u2 på ullevi!!!!

Hejsan!
Hemma från Göteborg nu, en jättehärlig resa blev det.
Man behöver inte åka långt för att komma bort!

Vi såg U2. Innan lyssnade jag knappt på dem men nu kan jag inte få nog av dem! De är grymma!
Det var nog den bästa konserten jag har varit på, de spelade ju inte playback eller så vilket var ett stortstort plus!
Jag knäppte så många kort att jag tog upp ett 2GB's kort på hela konserten.. Haha!
Här är några av bilderna jag tog,


Monstret eller "The claw" som den egentligen heter.
(Scenen)



Galet mycket folk på Ullevi!
(Slutsålt)







Bono!
Har så många fler coola bilder men om jag skulle lägga upp alla jag ville
skulle det ta hela dagen och ta allt för mycket plats!

En superbra konsert i alla fall, ta chansen att se dem om ni får den!



En U2-tröja blev det också!

De var så bra!!!!!!!!!
Musiken, Ullevi, Sceneffekterna, stämmningen. Allt var perfekt!!
Ett band som startades innan de ens kunde spela och blev världskända!
Helt underbara.

J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0