volleyboll

Hellllo!
Så.. I måndags började min volleybollträning.
Ganska nervöst var det!
Träningen startade med att alla satte sig och lyssnade på coachen som ropade upp alla namn och så.
Hon kommer till ett namn och säger JENNU...JENNI?
och ALLA, (jag menar verkligen alla utan att överdriva!) vänder sig om mot mig som satt lägst bak och tittar på mig.

Coachen frågade om jag ville ställa mig upp eller om det var för 'embarassing'.
Jag ställde mig upp och hon frågade hur mitt efternamn uttalades och jag sa det och alla skrattade (x
Inte åt mig utan mer med mig så det var inte så farligt som det kanske låter!

Men i alla fall.
Träningen är verkligen Hård.
Alla är så sjukt grymma och slänger sig över golvet så fort en låg boll kommer.
Kände mig lite annorlunda i mina 3/4 adidas byxor och min I LOVE PARIS tee när alla andra hade en gammal tee, shorts och knäskydd.

Men nu har jag köpt allt som behövs och har galen träningsvärk Varje dag!
Seriöst, träningarna är 3.5 timmar långa med uppvärmning, volleybollträning med en massa olika öviningar och joggning.
EVERYTHING THAT I JUST LOOOVE!
or not..

Men det är kul i alla fall, ibland! ibland känner jag för att ge upp när alla är så bra och ger allt men ibland är jag riktigt taggad.

Volleybollträningarna i södra äi ingenting i jämförelse med det här!

Men det är en utmaning i alla fall!

Men när vi skulle köra situps så skulle jag räkna till 30 och jag blev rädd för att jag skulle tappa bort mig.
Typ blanda ihop siffrorna eller något.
Hahaha, men jag klarade det i alla fall! (x

Men imorgon är det ju fredag så det är ju SISTA DAGEN INNAN HELGEN!
Så då kan jag pusta ut och sen på måndag är det en 'tränings' match mot ett lag i en annan stad så vi får se hur det går!

Yesyes,
talk soon.
J.

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag har alltid velat spela volleyboll, det verkar så sjukt kul! :D

2009-08-21 @ 13:26:29
URL: http://clarigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0