tandläkaren

Tjao!
Häromdagen slog jag ut en flisa på min tand. Vet inte riktigt hur det gick till utan kände bara att min ena framtand var jättevass när jag låg i soffan.
Nästa dag fixade mamma en tid åt mig, till nästa fredag.

Men jag kände inte för att gå runt såhär så länge (jag kan inte låta bli att känna på den med tungan hela tiden, den gör ont och jag ser ut som en luffare... Lite i alla fall)
Så hon ringde tillbaka och sa att jag var lite ledsen för det hela och så så fick jag komma en vecka tidigare! YES!

Vi ljög inte om det i alla fall. Fel med tänderna är bland det jobbigaste..

Men nu ska jag dit och fixa till det, skönt!
Sen väntar en fullspäckad dag.

Jke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0