bloggshop!



Grym idé!
Vill verkligen prova, allt är så bra fixat och verkar relativt enkelt (vilket jag avgudar!) så det skulle vara kul att testa.


Det passar verkligen att det kommer nu för att jag hade tänkt mig att rensa mitt rum idag.
Ett år i USA.
Nu är det dags att kasta ut det som jag i realiteten inte har någon nytta av och få ett rent och snyggt rum.
Redo att flytta ut ur.

Men nu ska jag äta frukost!
Sent?, jag vet!
Har verkligen sovit ut idag.

JUSTE! Har haft i min hårinpackning i snart en timme nu, den måste ut! Shit!
Fastnade framför bloggshopen, facebook och en massa Michael Jackson videor.

Men nu måste jag springa mot duschen innan mitt hår blir så lent att det känns som överkokt spaghetti!

PUSS
J.

Kommentarer
Postat av: C

gud vad underbart! :D ah, jo, då får jag ju åka dit, med åldersgränser och allt :)

2009-06-29 @ 16:17:27
URL: http://muppsi.bllogg.se
Postat av: jennyKE

Okej, men gör det!

Det var så värt pengarna!

2009-06-30 @ 19:32:45
URL: http://jennyke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0