blue nails in, manicure out.

Man märker verkligen när man har tittat för mycket på TV vilket jag har gjort i princip hela dagen.
Jag är ju sjuk så det är det enda jag kan göra för att kunna bli frisk, det eller att läsa böcker...

I alla fall så målade jag på lite av mitt nya nagellack från L'oreal paris.


När jag sitter och kollar på "The city".MTV. så ser jag att Whitney Port har samma färg på sina naglar som jag på mina.
Samma nyans och allt!

Att jag ens lägger märke till det...

Men hon är så himla gullig så jag lägger upp en bild på henne.

En sån person man inte kan tänka sig kunna skada en annan människa, någonsin.



 WHITNEY PORT


The City har underhållt mig under dagen, underbart-amerikanskt-NYC-bra.

J.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0