Bondgårdsbesök av djurvännen

Efter midsommarfirandet i Uppsala åkte vi till min moster.
Där blev det en massa god mat och fika så det räckte och blev över.



Rabarberkaka, så sjuuuukt gott!




Sen ville min kära moster visa oss hennes grannes ladugård.
Han har robotmjölkning så han behöver inte göra någonting, en ny uppfinning från Holland...Typ..
I alla fall så fick jag låna lite kläder av henne eftersom att min klänning och mina vita skor inte skulle vara så fina efter det besöket.



Jag var med fascinerad av kalvarna och deras långa tungor, titta bara!
Helt crazy...




Avslutning med ett sött litet lamm!




J.

Kommentarer
Postat av: Clara

Hahaha jag gillar starkt bondeutstyrseln, du borde köra på den lite oftare! :D

2009-06-20 @ 20:49:58
URL: http://clarigast.blogg.se/
Postat av: jenny

Faktiskt, snyggt och skönt!

helt perfekt!

2009-06-22 @ 23:21:51
URL: http://jennyke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0