Guldfisken

Historian gick nog bra, provet alltså.
Ett sista franskaprov imorgon och sen är jag FRIIII från prov!
UNDERBART.
Var hos min käre vän Frida med Sophie idag.
Grymt mycket skratt och fånigheter, älskvärt!

Fridas mamma sa att hon skulle slänga deras fiskskål då vi kom på den underbara iden att vi skulle köpa en guldfisk och ha där i och dela på, vi tre!

Den ska heta JoSeFine
(Jenny, Sophie och Frida.)
Smart va?!

Bara sånt som vi på KSG kan hitta på, men vår guldfisk kommer att vara den bästa!

Är lite nervös, mitt rum är Så stökigt och min bror tar studenten imorgon (avundsjuk!).
Hur ska jag hinna städa det?!
Får göra det innan jag drar till skolan... STRESS!


Men nu ska jag gå genom lite franska.
GOODBYE.
J.

Kommentarer
Postat av: ingrid

ni borde döpa den till yo'so'fine! (hehe jag heter josefine i mellannamn)

2009-06-05 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0